יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

5 הסדרות הכי טובות מבחינתי

הפוסט הזה יעסוק בסדרות ספרים, חמשת האהובות אליי, ושאני ממליץ לילדים לקרוא:

5: "39 רמזים" ו"קהילים נגד וספרים"

39 רמזים היא סדרה שמספרת על שני אחים יתומים, איימי בת ה-14 ודן בן ה-11, כשסבתם מתה הצוואה שלה היא לצאת למסע מסוכן ביותר, בשביל להפוך לאנשים החזקים ביותר. אבל לפני זה עורך הדין שלה מגלה להם ולחלק ממשפחתם שהמשפחה שלהם השפיעה על התרבות העולמית יותר מכל משפחה אחרת בעולם. כמעט כל דמות היסטורית השתייכה לה: מנהיגיםמדעניםאומניםספורטאים  ועוד... הם וקרובי משפחתם, הכוללים מרגלת קג"ב לשעבר, כוכב פופ, וילדי עשירים ועוד, יוצאים אל המסע בקבוצות שונות. ומי ינצח? אתם תגלו...


4: "אוקסה פולוק"         
                        
אוקסה פולוק היא נערה רגילה  אשר יום אחד מגלה סימן מוזר בצורת כוכב סביב הפופיק שלה. אז סבתה מגלה לה שהיא הנשגבת מאדפיה, מדינה ממרכז כדור הארץ. עם חבריה וקרובי משפחתה, אוקסה צריכה להחזיר את כל האנילימילים לאדפיה, אבל רק הבפנימים יכולים להיכנס לאדפיה ולא הבחוצים (אתם תבינו מי הם) ולהתמודד נגד הבוגדנים שעומדים בראשם: אורטון ואביו אוציוס מק'גראו...


3: "אריק רקס"

יום אחד אימו המאמצת של אריק ואחיו נעלמת, ואריק חייב להצילה. הוא יורד אל מתחת לאדמה יחד עם ידידתו באתני. שם הוא מגלה כל מיני דברים על הוריו, על עצמו, ועוד דברים. לפי דעתי אריק רקס הוא ספר מותח, מקסים, פשוט מעולה.


2: גיבורי האולימפוס      

אם קראתם את פרסי ג'קסון (עוד סדרה מעולה!) אז אני גם ממליץ לכם בחום על הסדרה הזו, אם לא אז גם.
בספר הזה מסופר על אלים יוונים ורומאים כאחד, ולמרות שהיוונים והרומאים שונאים זה את זה, הם חייבים לשתף פעולה כדי להביס את הענקים שרוצים להשמיד את האלים ישר מהשורש, האולימפוס. פרסי, אנבת', ליאו, פייפר (המחנה היווני) ג'ייסון, פרנק, והייזל(המחנה רומי) יוצאים להציל את האולימפוס (בספר ה-3).                                                            


1: הארי פוטר

פשוט סדרה מעולה על קוסמים!!!! הסדרה מספרת על  הארי פוטר, הילד שנשאר בחיים כשהיה תינוק!!! אחרי שוולדמורט ירה עליו את קללת המוות, שחזרה כמו בומרנג על וולדמורט, ואז הארי בן ה-11 נוסע להוגוורטס, בית הספר לקוסמות. יחד עם חבריו, רון, הרמיוני, נוויל, ג'יני, לונה, ועוד,הוא יוצא להרפתקאות מסעירות. אני אישית הכי אוהב את הספר השלישי.


טוב זה הכול,
 הננסטר

3 תגובות:

  1. אחיינים שלי כבר קראו את סדרות 2,5 ו 1. אז אני אמליץ להם על אריק רקס ואוקסה פולוק.

    תודה. :-)

    השבמחק
  2. האם אתה יכול להמליץ גם לי על ספר מעניין?

    השבמחק