יום שישי, 27 בדצמבר 2013

משקפופר

ביום ראשון אני, אבא, אמא, אחי ואחותי הלכנו לרופאת עיניים, ואצלה התברר שעין ימין שלי רואה חלש ובגלל זה אני זקוק למשקפיים,  מאוחר יותר נסענו לאופטיקאי, אבל לא יכולתי לעשות את הבדיקה בגלל ששמו לי טיפות, אז חיכיתי 3 ימים :( שעברו די מהר :). מהרגע הזה התקשרתי להרבה מהחברים שלי וקרובי המשפחה, כאשר עברו  הימים נסענו לאופטיקאי שוב, ואחרי הבדיקה אמרו לי שהמשקפיים היו מוכנים מחר או מחרתיים. בסופו של דבר קיבלתי אותם ערב למחרת. כל- כך התרגשתי כי ראיתי מעולה!!!!  חבר אחד שלי שאל מה אני ארגיש כי מעכשיו יקראו לי משקפופר עניתי לו שזה לא משנה לי, כי המשקפיים רק עזרו לי, והם לא עשו לי שום דבר רע.

טוב זה הכל
הננסטר

6 תגובות:

  1. נכד בכור, יקר, נפלא ומקסים,
    מאד התרגשתי לקרוא את הבלוג הראשון והשני שלך, ואני מצפה בקוצר רוח להמשכים. התמונה שצרפת מרכיב משקפים מאד מוצלחת (כי אתה מוצלח) והמשקפים מאד הולמים אותך. אני לא יודעת אם אי פעם סיפרתי לך, אבל במשך שנים רבות השתוקקתי למשקפים (בסוף יש לי), כי הורי, אחותי, בעלי, ושלושת ילדי הרכיבו משקפים ורק אני - לא. אז הלכתי לאופטיקאי, בחרתי מסגרת (כמו של לנון) וביקשתי עדשות מספר 0. וכך, במשך שנים הסתובבתי גאה כטווסה עם משקפים שעדשותיהם היו ... סתם זכוכיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת!? המשקפיים שלך הם לא לראייה?! הם סתם!?

      מחק
  2. היי יונתן. מעניין מאוד. נשמח להמשיך לקרוא אותך.

    השבמחק
  3. אני משחזר את התגובה שכתבתי לך ונמחקה. ובכן אני לא זוכר בן כמה הייתי בדיוק כשקבלתי משקפיים לראשונה, אבל הייתי בערך בגילך. אני גם מאד שמחיתי וגם קצת התעצבתי כי הילדים באמת התחילו לקרוא לי בשמות וכינויים. בעיקר קראו לי "אבו ארבע". חבל שעוד לא היה לי אותך אז (תאר לעצמך שהיה לך סבא בן 10 או 11!) כי הייתי מתייעץ אתך והייתי עונה בדיוק כמו שאתה ענית לחבר שלך. תשובה מצויינת.
    ועוד רציתי לספר לך שיום אחד נמאס לי שהמשקפיים מתרטבות כשהולכים אתן בגשם, אז בניתי להם מגבים קטנים - כמו במכונית. אמנם לא היה להם מנוע, אלא רק ידית קטנה בצד שיה צריך להזיז אותה קדימה ואחורה אבל זה עבד וכל מי שראה את זה צחק והתפעל.

    השבמחק
    תשובות
    1. או.קיי, זה נורא מגניב! זה רעיון נורא מגניב לחשוב על דבר כזה! עדיין יש לך את המשקפיים האלה?

      מחק
  4. Spades - Titsanium Art Guide and Overview
    Spades is a popular trick-taking card game. In its simplicity, titanium vs steel it is titanium water bottle played with a standard 52 hypoallergenic titanium earrings card deck, and tittanium it can also be blue titanium cerakote played with two decks

    השבמחק