יום ראשון, 23 בפברואר 2014

ללמוד

אני לומד בבית שלי כל מיני מקצועות לדוגמה: חשבון, עברית, גאוגרפיה, היסטוריה, מדעים ועוד. 
אבל הם שונים מלימודים בבית הספר לדוגמה: שיעור החשבון אצלי באתר שקוראים לו IXL, והוא נורא מגניב! (גם אני מלמד בו את האחים שלי),יש בו כל מיני שיעורים והם כיפים נורא, וגם יש את העברית שאני לומד בעיקר מספרים (אבל יש גם חוברת). יש לי גם שיעור מדעים שבו אנחנו עושים כל מיני דברים גם ניסוים וגם עוד דברים, לדוגמה, בניסוים עשינו ניסוי הר געש, ניסוי של טיל ועוד, ובגאוגרפיה עשינו בינתיים שני דברים אחד מהם היה לקחת מגנטי ארצות ולהפוך אותם לשים עליהם מגנטים אחרים ואז להפוך כל אחד בתורו ומי שבחר כל ארץ מספר כל מיני דברים עליה, והשני שאותו ניסינו היום היה לבחור ארץ ולהכין דגם של מבנה מפורסם ממנה, אנחנו עשינו היום את מצרים(התמונות הן של סרקופג ופירמידה שעשיתי). ויש עוד הרבה שיעורים שאנחנו עושים אבל זהו לבינתיים. 
טוב זה הכול,
הננסטר

4 תגובות:

  1. ננסטר, אכן הלימודים בבית מאוד מגוונים, אבל אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה המוח היצירתי שלך שממציא המון רעיונות חדשים כדי להפוך את הלימודים ליותר מעניינים ויותר יצירתיים. כרגיל כיף לקרוא אותך והתוספת של התמונות מקסימה!

    השבמחק
  2. אה, כן ושכחתי - אולי תספר מה יש בידיו של הסרקופג ומה זה אומר?

    השבמחק
  3. אוקיי, בידים של הסרקופג יש את המטה והשוט של אוסיריס, אל המתים במיתולוגיה המצרית,השוט בימין והמטה בשמאל

    השבמחק
  4. ואני מבקשת שכאשר נפגש בפעם הבאה תלמד אותי גם באמצעות האתר IXL שנראה מגניב מאד. אולי אפילו אשתפר בחשבון ואולי גם באנגלית.

    השבמחק