יום חמישי, 20 בפברואר 2014

יום רביעי של כיף

שוב שלום מהננסטר, אתמול היה לי יום מעולה. בהתחלה, בבוקר, הלכתי לחוג די אנד די (מבוכים ודרקונים) והיה לי שם ממש כיף. הייתה באיזשהו שלב חידה שהלכה ככה "שישה פנים לנו, ללא שיער ופה, ו- 21 עיניים, שלא רואות" (או משהו כזה) והיינו אמורים לפתור אותה כדי להתקדם. אחרי זה המדריך שלנו אמר מה יש בחדר: פסל גדול שמושיט יד ומחזיק את התקרה עם היד השנייה ו-4 כלובים שבכל אחד מהם יש משהו, בראשון פסל עכביש, בשני מדליה עם 10 גמדים עליה, בשלישי שק קוביות וברביעי משקפיים שבורים. אני הייתי בטוח שהחידה קשורה למשהו בחדר ואז גיליתי! כשהגיע תורי אמרתי את התשובה "קובייה" ולקחתי את שק הקוביות. אחרי כמה זמן ילדים מהקבוצה שלי לקחו את הדברים האחרים מהכלובים ובכך הפעילו 3 מלכודות חצים. מאחת מהן חמקתי, השתיים האחרות פגעו בי, ונפלתי כמעט מת. היה לי מזל שלפני זה שמתי את שק הקוביות ביד של הפסל, פתאום נכנס לחדר מישהו מהקבוצה שלי והשקה אותי בשני בקבוקוני השיקוי שהופיעו במקום הקוביות. אחרי זה קמתי וחזרתי לחיים, ואז כעבור כמה זמן החוג נגמר.

אבא שלי בא לאסוף אותי ואחרי שהחזרנו חברה שלי לבית שלה, שנינו נסענו לאבו חסן שביפו (עשינו את זה בגלל שאבא נוסע לחו"ל) אכלנו, נהנינו, וכשאבא קם לשלם, אני שנייה קמתי אליו וכשחזרנו לשולחן אתם יודעים מה ראינו? שפינו לנו את כל האוכל! אז חזרנו הביתה.

אחרי שקצת הייתי בבית הלכתי לחבר, שיחקנו מלא בלגו גם עם אחיו הקטן, ונורא נהנינו. בסוף חזרתי הביתה ועד לארוחת הערב למדתי חשבון באנגלית, וגם לימדתי את האחים שלי, והם נורא נהנו - אפילו אחרי האוכל אחותי ביקשה שאני אעשה לה עוד שיעור.

טוב זה הכול,
הננסטר

3 תגובות:

  1. אני מאד שמח שעשית כיף ובמיוחד שכייפת עם אבא שלך. אני קצת מקנא שהלכתם לאבו חסן בלעדי, אז אני מציע שבפעם הבאה תקחו אותי גם ונעשה כיף ביחד - בילוי של [רוב] הגברים לבית הבר. גם יש לי יתרון שאז אני משחק אותה אבא ואני משלם :-) אז כדאי לכם.

    השבמחק
  2. ואני סקרנית מאד לדעת מה הוא פתרון החידה בדי אנד די. אין לי מושג ירוק למי יש "ששה פנים, ללא שיער ופה, ו-21 עינים שלא רואות". אפשר לקבל אולי עוד רמז? דווקא סבא ודודה יולי טובים מאד בחידות הגיון. כל שבוע הם פותרים תשבץ הגיון שמלא בהגדרות לא הגיוניות כמו זו שבמבוכים ודרקונים.
    ואפרופו - הספר משימה עולמית 17 ממתין לך.

    השבמחק